Ten Square Games – Fishing Clash odżywa
Po zimowym zastoju flagowa gra Ten Square Games odżyła. SensorTower pokazał znakomitą sprzedaż w marcu, a pozycja w rankingach się poprawiła.
Analiza przekrojowa spółki na Portalu Analiz : LINK
Haitong DM podwyższył cenę docelową dla TEN do 133 zł z rekomendacją KUPUJ (link). W notatce prasowej można przeczytać :
„Dynamika gry Fishing Clash pozostaje bardzo wysoka, przy średnich miesięcznych przychodach w okresie styczeń-luty 2019 r. na poziomie 11,3 mln zł wobec 11,6 mln zł w czwartym kwartale 2018 r. Z kolei dane dotyczące SensorTower wskazują na rekordowo wysokie przychody w marcu tego roku”
„Haitong Bank oczekuje, że w 2019 r. Fishing Clash wygeneruje 130 mln zł przychodów (średnio 10,8 mln zł miesięcznie), Let’s Fish – 17,6 mln zł, Wild Hunt – 5,4 mln zł, a Game Factory – 5 mln zł.”
Osobiście uważam, że Fishing Clash jest w stanie wygenerować więcej przychodów. Ale na razie spójrzmy na dane za marzec w SensorTower, o którym wspomina Haitong.
Dane za luty 2019 r. w Google.Play (dane dla Fishing Clash zaokrąglone do mln USD):
Dane z marzec 2019 r. w Google Play (dane dla Fishing Clash zaokrąglone do mln USD):
Jak popatrzymy na ranking w USA (Google.Play) to gra doszła do 116 pozycji w kategorii „Games”.
Również w AppStore jest poprawa – w lutym SensorTower szacował przychody na $800k, a w marcu $1000k.
Modele z SensorTower obarczone są błędami, ale pokazują trend.
Spółka w lutym podawała przychody z Fishing Clash na poziomie 11,8 mln zł. Zatem w marcu było ich więcej i mógł to być rekordowy miesiąc w historii gry.