Estymacje SensorTower za marzec
Wcześniej o rynku gier mobilnych – O prawach rządzących grami mobilnymi
SensorTower w wersji bezpłatnej co miesiąc podaje swoje szacunki przychodów z gier i aplikacji mobilnych. Bazują one na ich własnych modelach (częściowo na podpiętych grach) i mogą się istotnie różnić od rzeczywistych wartości, jednak pokazują dobrze trendy – czy rosną przychody, czy spadają.
Popatrzmy, co pokazał SensorTower za marzec.
Ten Square Games
Analiza przekrojowa na Portalu Analiz : link
O spółce na GazetaGieldowa.pl : link1, link2
Google.Play – dochód w marcu $2m, w lutym $1m. Te dane są mylące – to nie oznacza, że dochód wzrósł 2-krotnie. SensorTower dla kwot od $1m stosuje zaokrąglenie do pełnych milionów. Jednak dane te pokazują wzrost, choć skalę trudno określić. I udowadniają siłę Fishing Clash.
AppStore – dochód w marcu $1000k, w lutym $800k
PlayWay
Google.Play – dochód w marcu i lutym $40k – kluczowa gra to Car Mechanic Simulator 18
AppStore – dochód w marcu i lutym $20k
Cherrypic Games
Google.Play – dochód w marcu i lutym taki sam – $10k
T-bull
Google.Play – dochód w marcu zaledwie $30k przy aż 6 mln pobrań! w lutym było $40k, a więc spadek. Kluczowa gra – Top Speed $20k, spadek na Racing Xtreme 2 z $20k na <$5k
AppStore – dochód w marcu od Apple znikomy – poniżej $5k, w lutym było $5k
VIVID GAMES
Google.Play – dochód w marcu i lutym po $30k
AppStore – dochód w marcu $70k, w lutym było $60k – poprawa na grze Space Pioneer
ARTIFEX MUNDI
SponsorTower podpina pod Artifex Mundi opis innego producenta gier, dlatego nie mam pewności, czy to są prawidłowe dane.
Google.Play – dochód w marcu $80k, a w lutym $60k; główna gra Blade Bound po $20k
AppStore – dochód w marcu $70k, w lutym $60k; główna gra Blade Bound $9k vs. $6k