Gry mobilne – dane z SensorTower za maj
Dane miesięczne z SensorTower dotyczące pobrań i przychodów deweloperów gier mobilnych.
UWAGA!!! Przychody netto po odjęciu prowizji Apple i Google (30%) oraz bez przychodów z reklam, co jest istotne np. dla Boombit.
TEN SQUARE GAMES
Potężna akcja marketingowa od ok. 10 kwietnia przyniosła rekordowe przychody szacowane przez SensorTower łącznie na obu platformach na $9m (zapewne $8,5m-$9,0m).
O przyczynach tej akcji możesz przeczytać w analizie po wynikach 1 kwartału : https://portalanaliz.pl/analiza/143/Analiza-TEN-SQUARE-GAMES—Q1-2020
Kluczowa sprawa – jaki przychód będą generowali gracze pozyskani w obecnym „oknie marketingowym”.
BOOMBIT
Gry hyper-casual niestety mają krótki żywot na szczycie. Po sukcesie Ramp Car Jumping i Will It Shred? trudniej kolejnym wypuszczanym grom sprostać oczekiwaniom. Promowany w maju Car Crusher był słabszy od poprzedników. Efekt – kolejny miesiąc spadku pobrań, co przełoży się na mniejsze przychody za maj. Pytanie, ile poszło na User Acquisition?
Kluczowa gra GaaS – Tanks A Lot – w maju spadek pobrań – Google 200k (w kwietniu było 300k, Apple 60k (w maju 100k).
VIVID GAMES
Po bardzo dobrym kwietniu maj już jest słabszy – spadek pobrań i przychodów.
CHERRYPIC GAMES
Spadek pobrań kluczowej gry MySpa. Inne raczej mają symboliczny udział.
T-BULL
Jednym zdaniem – gorzej z pobraniami i przychodami.