BOOMBIT – świetny marzec + udany debiut Hunt Royale

BOOMBIT opublikował wstępne wyniki sprzedaży za marzec.

Przychody wyniosły 20,5 mln zł przy 11,92 mln zł wydatków na User Aquisition oraz 0,99 mln zł prowizji dla platform.

W komentarzu do wyników Prezes Marcin Olejarz informuje (link) : “Kwiecień będzie pierwszym pełnym miesiącem, w którego wynikach przychodowych będzie widać pełny wpływ nowych tytułów.

Chodzi głównie o 2 nowy gry : Shoe Race (gra typu hyper-casual) i Hunt Royale (gra typu GaaS).

Shoe Race

Shoe Race to gra tureckiego studia Cappuccino wydana przez Boomhits.

Jest to gra typu hyper-casual – prosta obsługa, wciągająca krótka rozgrywka, dużo reklam. Takie gry mają krótki okres życia (2-3 miesiące od wydania to szczyt popularności), ale szybką monetyzację (dużo pobrań=dużo wyświetlonych reklam = wysoki przychód).

Gra osiągnęła 1 miejsce w AppStore w USA (pobrania). W Google.Play dotarła do TOP10 w USA.

W marcu pobrana została blisko 2 mln razy.

W AppStore wysokie pozycje wspierane wydatkami na pozyskanie graczy (UA) osiągnęła w 2 połowie marca, a w Google.Play dopiero w ostatnich kilku dniach marca. A zatem faktycznie można oczekiwać, że przychody w kwietniu powinny być wyższe niż w marcu z tej gry.

Jednak trzeba pamiętać, że Boombit będzie musiał zapłacić wydawcy udział w  zysku (rev-share), co obniży zysk.

Hunt Royale

Hunt Royale to z kolei gra typu GaaS, w której przychody realizowane są za pomocą mikropłatności i reklamy.

W takich grach kluczowe jest przyciągnięcie graczy, którzy pozostaną z nią na dłużej i będą generować przychody z dłuższym horyzoncie czasowym.

Gra ma wysokie oceny – 4,5 w Google.Play (2900 recenzji).

Postacie w grze wzorowane są na Minecraft (kwadratowe głowy).

Debiut był bardzo udany.

W USA w Google.Play pod względem przychodów gra zajmuje obecnie ok. 600 pozycję wśród gier i to jest poziom zbliżony do Unsolved (Artifex Mundi) i wyższy od Wild Hunt (Ten Square Games), Real Boxing2 (Vivid) oraz gier Darts Club i Archery Club (Boombit).

Nie wiadomo, ile zostało wydane na User Aqusition dla tej gry, ale obecny jej poziom w rankingach i wysokie oceny dają nadzieję, że w końcu Boombitowi uda się osiągnąć realny (a nie tylko PR-owy) sukces w grach typu GaaS.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.