BOOMBIT – rekordowy maj
Nie ma jeszcze danych miesięcznych publikowanych przez Spółkę ani danych z SensorTower, ale już można być pewnym, że wyniki za maj pod względem pobrań i przychodów będą rekordowe.
Gry hyper-casual
Gry hyper-casual monetyzują się głównie poprzez reklamy, dlatego najważniejsza jest liczba pobrań.
Gra Make It Fly, która debiutowała pod koniec kwietnia przez cały maj utrzymywała wysoką pozycję w pobraniach w Google.Play w USA i zachowywała się lepiej od hitu z kwietnia – Shoe Race.
Cały czas wysoko w pobraniach trzymała się gra „Shoe Race”, a dodatkowo w drugiej połowie maja niezły debiut miała gra „Superhero Race”
Gry GaaS
W grach typu GaaS monetyzacja następuje głównie poprzez mikropłatności.
Tu hitem okazuje się Hunt Royale, który po znakomitym kwietniu jeszcze poprawił swoją pozycję w rankingu przychodów w maju.
Nowa gra – Idle Inventor – Factory Tycoon – pod względem przychodów zrównała się z Darts Club.
Powyższe dane wskazują, że maj był bardzo udany dla Boombita.
Pozostaje tylko kwestia ile zostało wydane na User Aquisition – czy rekordowe pobrania i przychody przełożą się na rekordowy wynik.
To poznamy z raportu miesięcznego Boombit, który będzie opublikowany zapewne 4 czerwca.
Wcześniej pojawi się na SensorTower informacja o miesięcznych pobraniach i przychodach.
Zapraszam na mój wykład „Jak analizować producentów gier mobilnych (np. Huuuge, Ten Square Games, itp.)” podczas zbliżającej się konferencji Wall Street 25 :https://www.wallstreet.org.pl/piatek-11-czerwca/
Mam pytanie czy na SensorTower pojawiły się już informacje o miesięcznych przychodach ?
Na Forum Portalu Analiz dane dokładne są już od kilku dni, natomiast w wersji ogólnodostępnej tu podałem : https://twitter.com/PawelMalik_GG/status/1400896261411180551