BOOMBIT – rekordowy maj

Nie ma jeszcze danych miesięcznych publikowanych przez Spółkę ani danych z SensorTower, ale już można być pewnym, że wyniki za maj pod względem pobrań i przychodów będą rekordowe.

Gry hyper-casual

Gry hyper-casual monetyzują się głównie poprzez reklamy, dlatego najważniejsza jest liczba pobrań.

Gra Make It Fly, która debiutowała pod koniec kwietnia przez cały maj utrzymywała wysoką pozycję w pobraniach w Google.Play w USA i zachowywała się lepiej od hitu z kwietnia – Shoe Race.

Cały czas wysoko w pobraniach trzymała się gra „Shoe Race”, a dodatkowo w drugiej połowie maja niezły debiut miała gra „Superhero Race”

Gry GaaS

W grach typu GaaS monetyzacja następuje głównie poprzez mikropłatności.

Tu hitem okazuje się Hunt Royale, który po znakomitym kwietniu jeszcze poprawił swoją pozycję w rankingu przychodów w maju.

Nowa gra – Idle Inventor – Factory Tycoon – pod względem przychodów zrównała się z Darts Club.

Powyższe dane wskazują, że maj był bardzo udany dla Boombita.

Pozostaje tylko kwestia ile zostało wydane na User Aquisition – czy rekordowe pobrania i przychody przełożą się na rekordowy wynik.

To poznamy z raportu miesięcznego Boombit, który będzie opublikowany zapewne 4 czerwca.

Wcześniej pojawi się na SensorTower informacja o miesięcznych pobraniach i przychodach.


Zapraszam na mój wykład „Jak analizować producentów gier mobilnych (np. Huuuge, Ten Square Games, itp.)” podczas zbliżającej się konferencji Wall Street 25 :https://www.wallstreet.org.pl/piatek-11-czerwca/

2 komentarze do “BOOMBIT – rekordowy maj

Możliwość komentowania została wyłączona.