IMS zwiększa liczbę abonamentów

IMS to lider rynku marketingu sensorycznego.

Marketing sensoryczny to działanie na nasze zmysły, żeby zwiększyć atrakcyjność miejsca sprzedaży i promowanych produktów.

Marketing sensoryczny działa na nasz słuch (audiomarketing), wzrost (Digital Signage) i powonienie (arommarketing). I w tym obszarze rozwija się IMS również poprzez przejęcia mniejszych konkurentów.

Pod koniec 2018 roku przejęta została spółka APR posiadająca ok. 3000 abonentów. Dzięki temu liczba abonentów IMS przekroczyła 17 000.

W tym roku w planach jest wzrost o 2500-4000 abonentów, a kluczem do tego ma być ekonomiczna wersja oferty skierowana do małych podmiotów i zwiększenie liczby sprzedawców o ok. 40.

W 2018 roku przychody wyniosły 53,2 mln zł (+10,7%), EBITDA 16,6 mln zł (+23% – podbita wdrożeniem przed czasem MSSF16, co pozwoliło zrealizować prognozę) i zysk netto 9,3 mln zł (+18%).

Warto pochwalić spółkę za komunikację z inwestorami i wysoką dystrybucję środków do akcjonariuszy w postaci dywidendy i skupów akcji.

Jak co piątek na Portalu Analiz pojawiła się analiza przekrojowa. Tym razem IMS – ciekawa propozycja na spółkę dywidendową.

PRZEJDŹ DO ANALIZY PRZEKROJOWEJ GRUPY IMS : LINK

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.