IMS – webinar + krótko o spółce …
Zapraszam do obejrzenia webinaru zorganizowanego przez Portal Analiz ze spółką IMS.
Data: 27-05-2022
Link : https://www.youtube.com/watch?v=hN1I40uG6J0
IMS to grupa specjalizująca się w marketingu sensorycznym (audimarketing, aromamarketing) i reklamie digital signage.
Pandemia koronowirusa, która spowodowała zamykanie galerii handlowych odcisnęła negatywne piętno na wynikach 2020 i 2021 roku.
Liczba lokalizacji usługi audiomarketingu znacznie zwiększyła się w 2021 r. dzięki przejęciu Audio Marketing sp. z o.o. oraz organicznemu wzrostowi.
Natomiast liczba lokalizacji dla usług aromamarketingu spadła – noszenie maseczek niekoniecznie pozytywnie wpływało na zainteresowanie tą formą oddziaływania.
W 4 kwartale 2021 r. w końcu pojawiły się istotne przychody z usług reklamowych, choć to wciąż nie jest poziom 2019 r.
Nowy projekt budowy baz muzycznych – Closer Music – zwiększył liczbę gotowych utworów w 2021 r. do 2300 (z 900 na początku roku).
Kluczowe jest pytanie – czy rynek odbudował się już po pandemii.
Czy IMS jest w stanie wrócić do wyników z 2019 r.? Czy Closer Music zacznie w końcu generować przychody?
Na te i inne pytania będzie można usłyszeć odpowiedzi na webinarze.
Link : https://www.youtube.com/watch?v=hN1I40uG6J0
Wątek IMS na Portalu Analiz : https://portalanaliz.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=142&p=43724&hilit=ims#p43724