Analiza LiveChat
Kilka lat temu LiveChat był dostawcą produktu typu live chat. Obecnie spółka w ofercie posiada również produkty HelpDesk i KnowledgeBase.
Ale motorem napędowym kolejnych wzrostów ma szansę zostać ChatBot – rynek tego typu rozwiązań rośnie i ma nadal rosnąć w tempie ponad 30% rocznie. Na koniec 2018 roku spółka posiadała 319 płacących klientów ChatBota, by na koniec roku 2019 mieć ich 985 (wzrost o 666), a w styczniu poinformować o przekroczeniu 1 tysiąca płacących klientów. Produkt już jest rentowny, a każdy kolejny klient to szansa na dalszy wzrost rentowności.
Kluczowy produkt to wciąż Live Chat.
Produkt ten zapewnia zdecydowaną większość przychodów i zysków firmy. LiveChat to narzędzie, które służy do szybkiego kontaktu klientów z firmą poprzez aplikację chat na stronie internetowej Rozwiązanie wykorzystywane jest przede wszystkim do prowadzenia działań customer service oraz sprzedaży online. Spółka oferuje produkt w wersjach aplikacji mobilnej i desktopowej, możliwe jest także korzystanie z niego poprzez przeglądarkę internetową. Sprawia to, że użytkownik produktu może obsługiwać rozmowy ze swoimi klientami z niemal każdego miejsca i o każdej porze. Produkt oferowany jest głównie do małych i średnich firm, ale spółka również „walczy” o duże korporacje, zapewniające większe przychody z jego użytkowania.
LiveChat należy do liderów rynku (płatnych) rozwiązań typu live chat, jednocześnie jest bardzo dobrze oceniany.
Wybrani klienci:
Spółka cały czas zwiększa przychody i zyski oraz wypłaca sowite dywidendy.
Zapraszam do zapoznania się z analizą Live Chat na Portalu Analiz : https://portalanaliz.pl/analiza/124/Analiza-LiveChat
Krótki przewodnik po Portalu Analiz : https://www.youtube.com/watch?v=IYt_d6FjgxM
Szersza perspektywa chatbotów: https://www.cbinsights.com/research/report/most-successful-chatbots/