EXAMOBILE – nr 2 w Polsce

EXAMOBILE kontynuuje dobrą passę. (wcześniejszy post o EXA). Kolejny kwartał, w którym zwiększyła się liczba użytkowników oraz liczba wyświetlanych reklam (raport za I kw.).
Jak widać użytkownicy telefonów interesują się nie tylko grami, ale też zabawnymi bezpłatnymi aplikacjami, którymi można pochwalić się przed znajomymi. Takie pozycjonowanie produktów EXA przynosi efekty. I spółka zarabia coraz więcej na reklamach.
Wiadomo, że IV kwartał jest dla tej branży najlepszy, tak więc przekroczenie wyników z poprzedniego kwartału jest pozytywne. Szczególnie, że wyniki III i IV kwartału podwyższone zostały przez zaksięgowanie otrzymanych dotacji. Jednak w kolejnym kwartale zarówno przychody, jak i zyski powinny być jeszcze wyższe – większa liczba użytkowników i lepszy sprzedażowo okres (patrząc z punktu widzenia reklamodawców). Wydaje się, że wyniki I kwartału mogą być niewystarczającym paliwem do dalszych wzrostów kursu.
W rankingu ANTYapps.pl (ranking) EXAMOBILE zajmuje 2 miejsce wśród deweloperów aplikacji na Android przegrywając tylko z McDonaldem (z którego pobiera się kupony rabatowe). Tak duża liczba pobrań aplikacji i znacząca już baza użytkowników może też w pewnym momencie spowodować, że EXA stanie się interesującym celem przejęcia.