BRAND24 – webinar – O spółce…

W środę (20 kwietnia) odbył się webinar ze spółką BRAND24.

Link : https://www.youtube.com/watch?v=69-yNSJ3qSY


Brand24 to spółka założona w 2011 roku, dostarczająca narzędzie do monitoringu treści w internecie o firmach, produktach, markach czy słowach kluczowych.

Obecnie Brand24 przechodzi istotną ewolucję swoich abonamentów:
1. Rewizja rabatów dla istniejących klientów w Q4’21- dla 321 klientów zmieniono rabaty, z tego 72 klientów odeszło; przychody z całej puli zwiększyły się o $4k
2. Od listopada 2021 r. zmiana cennika dla NOWYCH klientów
3. Od stycznia 2022 r. podwyższenie cen dla istniejących klientów
4. Od stycznia 2022 r. zmiany planów cenowych

Celem ma być wzrost ARPU (przychód z klienta) i MRR (miesięczny przychód), ale ryzykiem jest odejście części klientów.

Jest to zatem obecnie gorący okres dla spółki, który ma pokazać, czy uda się poprawić rentowność.

Opublikowane ostatnio dane za 1 kwartał 2022 r. pokazują znaczący wzrost MRR (miesięczne powtarzalne przychody) i ARPU (średni przychód z klienta).

Wyniki w 2021 r. pokazywały poprawę, a zatem po takich danych operacyjnych za 1 kwartał 2022 r. można liczyć na lepsze wyniki niż w 2021 r.

Jednak ryzykiem jest odejście klientów, dla których obecne ceny mogą być zbyt wysokie oraz trudności w pozyskiwaniu nowych klientów.


Watek spółki Brand24 na Forum Portalu Analiz : https://portalanaliz.pl/forum/viewtopic.php?p=42431#p42431