Cyberpunk 2077 – ponad 1 mln graczy w peaku, ale tylko 71% ocen pozytywnych
Tak tworzy się historia – ponad 1 mln graczy w peaku – to robi ogromne wrażenie.
Widać, że świat czekał na tę grę, a Ci, którzy kupili ją w przedsprzedaży rzucili się, żeby sprawdzić, jakie jest Night City.
To również zapowiedź znakomitej sprzedaży.
Gorzej wyglądają recenzje – tylko 71% pozytywnych.
Ważne jednak czego dotyczą te negatywne recenzje:
Problem z optymalizacją przewija się w większości komentarzy
A drugi problem to błędy (bugs):
Widać, że pomimo przesuwania daty debiutu i crunchu CD Projekt nie zdążył dopracować gry – niepotrzebnie pospieszyli się z ogłaszaniem daty debiutu, bo teraz odczuwają tego skutki.
Ale to są raczej problemy do rozwiązania. Ważne, że sam gameplay (treść gry) jest odbierana pozytywnie, o czym świadczą wysokie oceny na Metacritic :
I z punktu widzenia przyszłej sprzedaż moim zdaniem przeważą te pozytywy, a nie przejściowe (miejmy nadzieję) problemy z doszlifowaniem gry.
PS. Na niestety na konsolach PS$ i XBOX ONE jest znacznie gorzej i tu poprawa może nie być kwestią kilku patchy.
Od strony gracza mogę powiedzieć że, identycznie było w przypadku Wiedźmina 3, czy GTA V – gra dopiero po roku nabierała w miarę odpowiedniej jakości aby warto było w nią grac.