TEN SQUARE GAMES, BOOMBIT, VIVID, CHERRYPIC GAMES, T-BULL

Dane z SensorTower za czerwiec.

Producenci gier mobilnych w skrócie – Ten Square Games – Premier League. Reszta max. polska ekstraklasa, a nawet niżej.

Ten Square Games – $9m przychody (bez reklam); 3m pobrań

Potężna kampania marketingowa w kwietniu i maju (koronawirus) przekłada się na kolejny rekord w przychodach pomimo spadku nowych pobrań (co świadczy o ograniczeniu wydatków na User Aquisition).

Jest moc! Kolejny rekordowy kwartał pod względem przychodów.

 

Boombit – $400k przychody (bez reklam); 12m pobrań

Czar Ramp Car Jumping przemija powoli, a przychody się osuwają. Inne gry nie dorównuję temu hitowi.

Widać, że spółka zwiększyła w czerwcu nakłady marketingowe na gry GaaS (zapomniane ostatnio), dzięki czemu wzrosły przychody.

Dane za czerwiec, które za kilka dni opublikuje spółka będą gorsze niż w maju, choć wciąż nie tak złe jak pokazywane w 2019 r.

 

VIVID – $300k przychody (bez reklam); 2m pobrań

Okres koronawirusa był bardzo pozytywny dla spółki, ale sam czerwiec jest już gorszy od maja.

 

CHERRYPIC GAMES- $20k przychody (bez reklam); 40k pobrań

MySpa dogorywa, a inne gry się praktycznie nie liczą. Smutno to wygląda. A przecież spółka wciąż ma problem z Kuu Huub i zapłatą za MyHospital.

 

T-BULL – $30k przychody (bez reklam); 5m pobrań

Skok pobrań Moto Rider Go – problemem w tym, że to nie przekłada się na przychody, bo ta gra jest popularna w Indiach, Egipcie, Pakistanie.

Kluczowa gra Top Speed w dół, a Top Speed 2, czyli przełomowy dla spółki multiplayer zapada się coraz głębiej (tylko 100k pobrań – w marcu było 800k).

 

3 komentarze do “TEN SQUARE GAMES, BOOMBIT, VIVID, CHERRYPIC GAMES, T-BULL

Możliwość komentowania została wyłączona.