BoomBit – kupując marzenia (cz. II)

Sukces w Chinach i to w trakcie IPO – nie ma nic lepszego!

Komunikat spółki:
Według szacunków Spółki, w ciągu 3 dni od otrzymania tytułu gry dnia od tamtejszego AppStore’a, BoomBit osiągnął przychody z gry w wysokości ponad 0,5 mln złotych. Tanks A Lot! znajduje się w TOP17 najlepszych gier free-to-play na system iOS w Chinach, zajmując w szczytowym momencie 5. miejsce.”


Czyli sukces wynikał z tego, że gra została umieszczona na liście gier dnia.
To nie oznacza, że gra dopiero zaczęła podbijać Chiny, bo ona jest tam już od dawna. 


Popatrzmy na ranking dla iPhone w Chinach wg SonsorTower:


Jak widać 8 kwietnia 2019 r. gra skoczyła aż na 5 miejsce w kategorii Games w Chinach. To na pewno duży sukces. 
Ale teraz jest już 75 wg SensorTower.





Taki skok to nie pierwszy raz w Chinach. Widać na wykresie SensorTower, że na początku lutego gra również była wysoko w rankingu i trwało to ok. 2 tygodni. Potem wypadła z TOP1000 gier.

Takie sytuacje jak nominowanie przez AppStore czy Google Play do gier proponowanych albo intensywna kampania marketingowa potrafią mocno podnieść grę w rankingach, choć niekoniecznie trwale. Wiele osób instaluje wtedy na chwilę grę tylko po to, żeby sprawdzić co to jest. Sztuką jest utrzymanie części z nich na dłuższy czas.



Popatrzmy, co się wydarzyło z Fishing Clash po powrocie do wyższych nakładów marketingowych.


Czy na Wild Hunt

Albo debiut Racing Xtreme 2 T-bulla

A co działo się na kluczowych grach T-Bulla przed emisją akcji w połowie 2018 roku (histogram liczby recenzji):
Top Speed:

 Moto Rider Go:

Podbicie jakiegoś rynku to jednak coś więcej niż tylko chwilowy skok w rankingu, ale konsekwentna strategia i duże nakłady na marketing.
I takiego trwałego sukcesu Boombit życzę.

PS. Chiny na dziś (15-04-2019 g. 11:30). Już 378 miejsce.

6 komentarzy do “BoomBit – kupując marzenia (cz. II)

  • 12 kwietnia, 2019 o 3:13 pm
    Permalink

    Podczas IPO TSG pisano, że za drogo, że cwaniacy chcą się scashować, bo pieniądze z debiutu w żaden sposób nie trafią do spółki, że szkoda się tym interesować, że bzdury, że mamienie – dokładnie to samo, co pojawiło się o BOOM w w komentarzach po części I. Znaczy się, że będzie szał!

    • 12 kwietnia, 2019 o 4:06 pm
      Permalink

      A widzisz różnicę pomiędzy tymi spółkami?

  • 12 kwietnia, 2019 o 5:06 pm
    Permalink

    a ja wolę qubigames i tsg tam dywidenda będzie , boom kapitalizacja za wysoka może w przyszłości niech się wpierw wykażą. Pzdr Silver

  • 12 kwietnia, 2019 o 5:41 pm
    Permalink

    By the Way… OBS może w związku z dywodendowymi żniwami nagrałbyś kolejne wideo?

  • 13 kwietnia, 2019 o 12:33 pm
    Permalink

    Przypuszczam, że cena ostateczna będzie sporo niższa od maksymalnej. I wtedy wygląda ciekawiej.

  • 15 kwietnia, 2019 o 6:25 pm
    Permalink

    a jak grossing na androida? w Chinach to większy rynek.

Możliwość komentowania została wyłączona.