K2 wygrywa przetarg na kampanię reklamową dla PEPSI w 35 krajach

Taka informacja pojawiła się dziś w mediach – https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agencja-k2-miedzynarodowa-kampania-pepsi

„Agencja K2 będzie odpowiedzialna za przygotowanie kampanii telewizyjnej, aktywacji digital, działania w mediach społecznościowych, kreacje DOOH i OOH oraz komunikację w sklepach. Pierwsze efekty współpracy Pepsi i K2 będzie można zobaczyć na początku 2021 roku.”

Agencja K2 należy do Grupy K2 Internet.  Jest to grupa spółek zajmujących się tworzeniem rozwiązań dla handlu elektronicznego, serwisów internetowych na stronach www, reklamą internetową, usługami IT oraz świadczeniem usług w chmurze obliczeniowej.

Pomimo trudnego roku dla branży reklamowej K2 Internet wykazuje świetne wyniki.

Dobre wyniki to zasługa poprawy w segmencie mediowym i software (spółka FABRITY).

Poprawa wyników została zauważona na giełdzie i kurs wzrósł w tym roku już o 140% osiągając dziś max roczny.